måndag 31 januari 2011

Imorn börjar allvaret!

Helgen var toppen! Jättekul hos Erika och Björn! Träffat nya och gamla vänner, precis som det ska vara. Tråkigt att folk inte kan hålla fingrarna i styr, någon snodde nämligen Erikas telefon, men det finns folk till precis allt! Tack Erika för en sjukt rolig fest!
Just nu, är Elsa på dagis. Lämnade henne halv 11 sen ska hon vara där till kl 14. Lilla hönan. I morn börjar allvaret för henne, då ska hon lämnas kl 06:15. Jag börjar ju äntligen att jobba. Tuff vecka, natt till tisdag, kurs på onsdag, sen natt till tors. Men sen är jag ledig igen :)
Nu ska jag passa på att läsa dom där förbannade artiklarna, finns det nå tråkigare? Men jag måste och det är lika bra att ta tag i´t . För nästa vecka så börjar allvaret igen, då nästa kurs startar, akutsjukvård. Satt och kolla runt på böcker jag beöver, ojoj, hoppas verkligen att det finns och låna, annars kommer jag blir ett par tusen fattigare. Varför så dyrt?
Ikväll är det träning som gäller!!
Beach 2011 närmar sig med stormsteg....5månader till juni :)
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just Din kommentar :)