onsdag 26 januari 2011

Men varför sånt krångel???

Åh jag blir tokig! Sökte ju och kom in på en kurs. Omvårdnad inom akutsjukvård. Fick hjälp med att registerar mig och har gått och väntat och väntat på schema. Idag ringde jag.
Cissi tur, innebär alltså att jag inte var registerad...
Fick ringa runt, typ överallt på universitet, tillslut fick jag den hjälp jag behövde. Nu, trots att det är för sent så är jag registerad. Om jag fattat schemat rätt så ska jag börja den 10/2. Heldag, från 8-16. Herregud! Hur ska det gå??
Efter allt krångel så är jag i alla fall väldigt taggad! Kommer bli så kul!!
Kanske kan man få göra ett pass i ambulansen??
Återstår att se.
Nu ska jag läsa engelska artiklar, tills huvet sprängs!
Förresten, Elsas temp har nu gått ner till 37,9, med andra ord typ igen feber!
Trevlig Kväll

1 kommentar:

Tack för just Din kommentar :)